Konference INMED 2011 je za námi . . .
Jedenáctý ročník konference INMED proběhl ve dnech 10. - 11. listopadu 2011 a již tradičně se konal v Domě hudby v Pardubicích. Významným prvkem letošní konference bylo udělení záštity ze strany ministerstev zdravotnictví jak České, tak i Slovenské republiky. Na konferenci bylo prezentováno celkem 17 přednášek ve 4 přednáškových blocích na aktuální témata z českého i slovenského zdravotnictví:
Proběhla také panelová diskuse na zajímavé téma „Největší pasti ve zdravotnictví v dalších letech 2012-2014“ s podtitulem „Je to příliš velké? Dobré? Nebo příliš dostupné?“. Nelehké úlohy moderátora panelové diskuze se letos ujal šéfredaktor zdravotnických novin Jan Kulhavý a můžeme konstatovat, že své role se zhostil s grácií sobě vlastní.
Počet účastníků konference INMED 2011 včetně přednášejících dosáhl počtu 126. Skladba účastníků byla následující:
Již v průběhu a také po konferenci měli účastníci možnost zhodnotit konferenci prostřednictvím vyplnění dotazníku. Hodnocení konference INMED 2011, kterého se zúčastnilo celkem 32% účastníků, dopadlo nadmíru dobře. Hodnocení proběhlo v šesti otázkách s tímto souhrnným výsledkem vyjádřeným v procentech (z hodnocení byli vyloučeni zaměstnanci organizátorů konference):
(Podrobnější pohled na jednotlivé otázky je uveden na konci textu)
Z odevzdaných dotazníků jsme vylosovali čtyři výherce, jejichž jména uvádíme v pořadí, v jakém byla vylosována:
Hrálo se o níže uvedené ceny a výhercům blahopřejeme.
Která témata zaujala?
Porovnáme-li míru zájmu o jednotlivé přednášky, zaznamenala největší ohlas úvodní přednáška náměstka ministra zdravotnictví Petra Noska, zaměřená na schválené a připravované zákony. Těsně za ní se umístila přednáška pana senátora Jana Žaloudíka s originálním názvem Strukturované zdravotnictví a údiv Vikingů. Velmi pozitivně hodnocená byla taktéž přednáška ředitele SUKLu Martina Beneše, který se zaměřil na současný stav a možnosti vývoje elektronické preskripce.
Dále zazněly následující názvy přednášek: České zdravotnictví nemusí být podfinancované, kterou prezentoval ředitel VZP Pavel Horák; Přemýšlení o elektronické zdravotnické dokumentaci z psychiatrické léčebny v podání ředitele léčebny Jiřího Dvořáčka či Informační podpora řízení změn struktury péče poskytované zdravotnickým zařízením od ředitele nemocnice Miroslava Přádky.
Z hlediska zájmu o jednotlivé přednáškové bloky si největší pozornost získal první blok koordinátora Jana Horáka, tematicky zaměřený na eHealth a jeho přínosy pro zdravotnická zařízení.
Co se na konferenci nejvíc líbilo a nelíbilo?
V pozitivním hodnocení konference se nejčastěji objevovala pochvala za velmi dobré organizační zajištění, příjemnou atmosféru konference a společenskou úroveň celé akce. Účastníci konference velmi chválili výběr, profesionalitu a vyváženost jednotlivých bloků, volbu osobností přednášejících a atraktivnost přednášek a v neposlední řadě také cenou možnost výměny názorů a zkušeností.
Ohlasy na letošní jedenáctý ročník konference byly tedy nadmíru pozitivní. A to i přesto, že byli někteří účastníci zklamáni z neúčasti ministra zdravotnictví Leoše Hegera. Ten se bohužel musel na poslední chvíli z účasti na konferenci omluvit, z důvodu zasedání poslanecké sněmovny ČR.
Velmi kladně – a nás těší, že můžeme uvést již tradičně - byla hodnocena společenská úroveň a příjemná atmosféra večerního rautu na pardubickém zámku.
Pozitivní odezva od účastníků je pro organizátory tou nejvyšší odměnou, a proto se budeme se snažit, aby i příští dvanáctý ročník konference, který se bude konat 23. - 24. listopadu 2012, dosáhl vysoké úrovně.
Za organizátory konference, kterými jsou Univerzita Pardubice, Magistrát města Pardubic,
STAPRO s. r. o. a Stapro SK s.r.o.
Leoš Raibr
ředitel konference INMED 2011
Dotazy, připomínky či návrhy ke zlepšení, které se vztahují ke konferenci, zasílejte prosím na emailovou adresu kosutova@stapro.cz
Podrobnější pohled na jednotlivé otázky je následující:
Místo konání akce
Velmi spokojeno 88% účastníků
Spíše spokojeno 10% účastníků
Spíše nespokojeno 2% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků
Včasnost pozvánek
Velmi spokojeno 85% účastníků
Spíše spokojeno 13% účastníků
Spíše nespokojeno 2% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků
Organizační zajištění akce
Velmi spokojeno 70% účastníků
Spíše spokojeno 28% účastníků
Spíše nespokojeno 2% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků
Úplnost a dostupnost informací o konferenci na webových stránkách
Velmi spokojeno 68% účastníků
Spíše spokojeno 30% účastníků
Spíše nespokojeno 2% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků
Úroveň zpracování prezentací
Velmi spokojeno 43% účastníků
Spíše spokojeno 57% účastníků
Spíše nespokojeno 0% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků
Celkový dojem z akce
Velmi spokojeno 65% účastníků
Spíše spokojeno 33% účastníků
Spíše nespokojeno 2% účastníků
Velmi nespokojeno 0% účastníků